Saturday, March 24, 2012

Vitamine pentru ingrasare - ce imi recomandati

Labels:
Ce imi recomandati? Ma refer la vitamine pentru ingrasare. Spune cu ghilimele, vitamine pentru a te ingrasa. Vitaminele nu ingrasa, insa pot spori pofta de mancare. Pentru ca la mine asta e principala problema. Nu prea am pofta de mancare si cred ca aici de vina este si stresul si munca. Insa sunt sigura ca daca as lua ceva vitamine, mi-ar da pofta de mancare, implicit as manca mai bine si mai sanatos si as pune ceva kilograme.

Momentan sunt in dubii. Nu stiu ce sa aleg. Exista foarte multe vitamine bune pentru pofta de mancare pe piata. De aici as enumera Centrum, Supradyn, Eurovita, Vitamax. Astea sunt cateva din vitaminele pe care mi le-a recomandat cineva.


Daca mai stie cineva nume de vitamine care cresc pofta de mancare, ingrasa, il rog sa-mi lase un comentariu. Sunt disperata ca nu pot sa ma ingras. Asta desi mananca relativ oke. Problema mea este ca mananca destul de rar, nu am pofta de mancare.
Stiu ca se zice ca pofta vine mancand, insa nu este cazul meu. Trebuie neaparat suplimente care sa-mi dea pofta de mancare. As dori si vitamine mai ieftine, deoarece stau cam prost cu bugetul.
Care sunt cele mai bune vitamine din Romania, dupa parerea voastra?



1 comment:

  1. iti recomand un site unde produsele sunt afisate pe afectiuni, respectiv Lipsa poftei de mancare. Ai mai multe optiuni (pastile, tincturi, bitter, pulberi, ceaiuri) si in functie de preferinte iti alegi. Eu folosesc acest site deoarece are prospectele produselor complete si ajungi usor la informatia dorita. http://www.putereaplantelor.ro/Afectiuni/Lipsa-poftei-de-mancare

    ReplyDelete