Monday, March 26, 2012

Creon, pentru crizele de fiere

Labels:
Folosesc Creon pentru crizele de fiere. Mama, care este asistenta medicala mi-a spus ca unul dintre cele mai bune medicamente in crize de fiere este Creon. Este un pic mai scump, dar merita. Eu iau Creon si preventiv, mai ales dupa mese bogate, imi face o digestie mai buna. Si am observat ca fac crize de fiere din ce in ce mai rar. Ce este drept, am grija ce mananc. Si ma stresez mai putin. Stresul poate provoca crize de fiere.

Ce este Creon?Creon este un medicament care contine pancreatina. Creon este un medicament care contine enzime digestive si se foloseste de catre persoanele care au probleme cu digestia. Eu il iau in crizele de fiere. Bineinteles ca mai iau si Metroclopramid si ceva pentru durerile de cap. Dar pentru digestie si altele, iau Creon in crizele de fiere. Nu stiu daca se gaseste in farmaciile din Romania, dar banuiesc ca da. Il recomand!



No comments:

Post a Comment