Tuesday, March 27, 2012

Cel mai bun sport pentru slabit

Labels:
Ma intreba cineva care este cel mai bun sport pentru a slabi. Din cate am inteles, pentru persoanele cu o greutate corporala prea mare, se recomanda inotul. Se pare ca inotul este recomandat pentru persoanele cu greutate corporala mare pentru ca se slabeste treptat si mai sanatos. Din cate am inteles, nici pielea nu se lasa atat de mult.
Pe de alta parte, dupa experimentele pe la sala, cred ca jogging-ul este cel mai bun efort fizic pentru a slabi. Daca nu puteti sa alergati in natura, mergeti la o sala si alergati pe banda. Incepeti progresiv de la viteze mici pana la viteze mari. Eu ajunsesem sa alerg si pana la 20 de minute pe banda. Insa nu pentru a slabi, ci pentru a scapa de stres. Alergatul pe banda, jogging-ul ajuta la eliminarea stresului.


Pe de alta parte, antrenorul de la sala mi-a spus ca cei care vor sa slabeasca trebuie sa lucreze pe aparate cu greutati mici insa mult.
Cei care vor sa puna masa musculara, trebuie sa faca mai putine exercitii dar cu greutati mai mari, bineinteles progresiv.
In concluzie, cel mai bine este sa alergati. Pe mine ma tenteaza sa ma duc si la o sedinta de kangoo jumps. Am inteles ca se lucreaza toata clasa de muschi.



No comments:

Post a Comment