Saturday, March 24, 2012

Stari de ameteala, stari de lesin, lipsa de magneziu si calciu

Labels:
Ma tot confruntam cu stari de ameteala, stari de lesin pe strada, mai ales la efort. Initial am crezut ca este vorba doar de o mica anxietate cu atac de panica. Am observat ca starile de ameteala erau mai puternice in timpul ciclului menstrual. In consecinta, m-am hotarat sa ma duc la medic si sa-mi fac niste analize. Si se pare ca sufar de o lipsa de magneziu si calciu grave. Credeam ca toate aceste lucruri sunt doar basme. Este drept ca nu am o dieta foarte bogata si mai am si unele vicii.
In consecinta, m-am dus la farmacie. Si mi-am luat Calciu si Magneziu la plic.


Farmacista mi-a spus ca cele mai bune produse Magneziu si Calciu sunt cele de la Additiva
Mi s-a spus ca acestea se asimileaza foarte bine. Sunt cele mai bune produse de Calciu si Magneziu de pe piata. Le amestec pe cele doua cu putin apa si le consum. Mai ales in timpul ciclului menstrual.
De atunci, am scapat de ameteli si mai ales de acele stari de lesin. Stari de lesin mai ales pe strada, si la efort sporit.



No comments:

Post a Comment