Sunday, March 25, 2012

Nu am mai racit de 4 ani, imunitate buna

Labels:
Vreau sa ma laud. Anul asta se fac 4 ani de cand nu am mai racit. Daca pana acum ceva timp era cu immunitatea la pamant, dupa o cura cu medicamente naturiste, aceasta s-a imbunatatit si nu am mai racit de 4 ani.
Nu stiu daca este vorba despre Biotics sau Eubiotic (denumirea noua), despre care vorbeam intr-un articol anterior sau pur si simplu sportul si dieta m-au ajutat.


Cert este ca de 4 ani nu am mai racit, nu am mai facut gripa, nu am facut rosu in gat, nu mi-a curs nasul, nimic. Inainte de astea, ma raceam de mai multe ori pe an, inclusiv vara. Eh, se pare ca dupa cura cu Eubiotic si Echinaceae(luate aproximativ 3 luni), ceva s-a intamplat si nu am mai racit. Am stat in aceeasi camera cu oameni raciti, inclusiv prietenul meu, in tramvai etc dar eu nu am mai contactat nici un virus. Sa nu mai vorbesc despre herpes sau alte cele. Cei care aveti imunitatea slabita, puteti incerca medicamentele naturiste. Chiar dau rezultate in cazul imunitatii.



No comments:

Post a Comment