Saturday, March 24, 2012

Cum scapi de insomnie in mod natural

Labels:
Ai cateva sfaturi despre cum scapi de insomnie in mod natural? Ma refer aici la inlaturarea insomniei in mod naturist, fara somnifere sau altele. Eu vorbesc aici in primul rand despre experientele mele personale. M-am confruntat o perioada lunga de timp cu insomnie. Nu puteam sa adorm. Si cand adormeam, de abia ma putea trezi dimineata.
Am incercat sa nu dorm o noapte ca sa-mi revin cu programul de somn, dar a fost un esec total. Astfel, am incercat altfel.


Cum scapi de insomnie fara medicamente? Cum sa adormi mai repede?In primul rand, cand te pui in pat nu gandi asa: "iara nu o sa pot sa adorm" sau "iara o sa am insomnie". Gandeste-te la ceva pozitiv.
Mi-am facut abonament la o sala de fitness si alerg pe banda, mai ales seara. Fac o baie fierbinte, beau o cana de lapte fierbinte cu miere sau o cana de ceai. Pe mine ma linistesc si documentarele privite inainte de culcare.
Imi aerisesc foarte bine camera. Cam astea sunt cateva din metodele eficiente pentru a scapa de insomnie fara pastile.



No comments:

Post a Comment