Friday, March 30, 2012

A doua zi de stat la orizontala

Labels:
Ma confrunt de ieri cu niste dureri puternice rinichi. Asta este a doua zi de stat in pat, la orizontala. Ieri nu mi-am putut face nici macar nu ceai. Chiar nu inteleg de ce au aparut din nou durerile de rinichi. Colici renale nu sunt, ma doare foarte tare in partea dreapta din spate. Sunt un fel de spasme, locul este foarte rigid. Nu prea am mancat, nu prea am dormit, ma simt atat de rau incat m-am hotarat ca inainte de Paste sa-mi fac operatia de spargere a pietrelor de la rinichi prin ultrasunete. Chiar daca o sa fie scump.


Cat costa sa-ti spargi pietrele prin ultrasunete. De exemplu, in orasul meu, operatia costa 75 de euro daca ai asigurare medicala si 225 de euro fara asigurare medicala. Si vorbesc despre un spital de stat, unde opereaza un medic foarte bun. Chiar daca sunt niste bani, nu mai pot sa stau asa. Ma gandeam ca durerile de spate sunt de la nisipul de la rinichi si nu am o colica renala, dar se face un an de cand am aceste dureri.
Dupa ce o sa-mi fac operatia respectiva, o sa revin aici cu informatii despre operatia de spargere a pietrelor la rinich fara operatie, spargere a pietrelor prin Litotritie extracorporeala ESWL.



No comments:

Post a Comment