Wednesday, March 14, 2012

Cum scap de piatra la rinichi

Labels:
Nu mai stiu cum sa scap de piatra la rinichi. Ma refer la piatra de la rinichiul drept care are undeva la 5 mm. Nu este mare. Dupa ecografie, medicul mi-a spus ca piatra la rinichi se poate sparge prin metode naturiste.
Ca tratament, Rowatinex se pare ca sparge piatra la rinichi. Ma rog, teoretic macina piatra de la rinichi care se transforma apoi in nisip care este eliminat. Si totusi, eu din luna august am dureri de spate.
Nu fac colica renala puternica, poate asta ar insemna ca s-a eliminat piatra. Insa am constant dureri in partea dreapta in spate care iradiaza spre burta. Ma doare spatele, rinichiul in special cand mi-e frig, cand fac efort fizic, cand fac dusuri calde. Pur si simplu m-am saturat de aceste dureri.
Am consumat multe lichide, am baut ceai de matase de porumb si cozi de cirese,m-am ferit de frig, am luat picaturi de Rewalex pentru rinichi, insa suntem in luna martie si eu tot nu am scapat de dureri.
Cred ca ultima solutie ar fi sa-mi sparg piatra cu ultrasunete, desi piatra nu e mare si doctorul mi-a spus ca se poate elimina normal.Mi-am zis ca nu are rost sa ma chinui cu spitalul dar se pare ca pana la urma nu o sa am de ales. Piatra de la rinichi nu s-a suparat, deci inainte de pasti o sa fac o sedinta cu ultrasunete pentru piatra de la rinichiul drept.
Pentru durerile cauzate de piatra, nisipul de la rinichi am ajuns sa iau foarte multe comprimate de NO-SPA,Spasmocalm, Algocalmin, chiar si Ketonal.
Daca stie cineva remedii naturiste pentru spargerea pietrei de la rinichi,nisip,il rog sa-mi lase un comentariu.



1 comment:

  1. exista o planta foarte buna si foarte puternica i se mai spune spargatorul de piatra acum e timpul de cules

    ReplyDelete