Sunday, March 25, 2012

Echinaceea creste imunitatea, te scapa de raceala

Labels:
Testat pe mine, Echinaceea creste imunitatea. Desi in principal, eu am folosit Echinaceea pentru imunitatea, ea se foloseste pentru mult mai multe afectiuni. In cele ce urmeaza o sa vezi pentru ce mai este buna Echinaceea.

Beneficiile plantei Echinaceea:

- intareste sistemul imunitar
- lupta contra bacteriilor, infectiilor virale si micologice;
- ajuta la vindecarea arsurilor, basici si intepaturile de insecte
- ajuta in tratarea infectiilor sinusului si in trarea infectiilor de rinichi;
- ajuta la probleme cu vezica urinara
- reduce gripa si simptomele ei
- reduce inflamatiile diverse.



- Echinaceea gargara poate sa potoleasca durerile de gat.
Dupa cum vedeti, beneficiile Echinaceei asupra organismului sunt multe. Acum am vazut ca perioada de administrare Echinaceea este de 8 saptamani dupa care trebuie sa faceti pauza. Eu le-am luat aproape 3 luni. Nu am mai racit de 4 ani.



No comments:

Post a Comment