Saturday, March 17, 2012

Frica de soareci duce la atacuri de panica

Labels:
Se pare ca frica, fobia de soareci duce la atacuri de panica. Intr-un articol anterior, spuneam ca am reusit oarecum sa scap de atacurile de panica. Si chiar ma vindecasem cand am patit sperietura vietii mele. Soarecii! Nu stiu ce s-a intamplat, stau intr-un apartament imens si am avut musafiri nepoftiti. Si aici ma refer la soareci, care nu stiu ce cauta intr-un apartament situat intr-un bloc confort 1, deratizat, curat si toate cele.

Stateam la laptop si mi-a fugit privirea dupa dulap. Tin sa mentionez ca inainte de ziua asta mai auzisem ceva fosneli. Si cum indrept privirea spre dulap, ma privea un soarec. In fine, mi s-a facut rau, m-am speriat ingrozitor, transpiratii, palpitatii, ameteli, stari de voma, stari de lesin. Toate in cateva secunde, minute. Cert este ca s-au pus capcane, s-a prins. Sadic, dar capacanele cu lipici sunt foarte bune pentru soareci, rozatoare. Dar foarte sadic. Cert este ca dupa aceea am mai vazut unul. Atunci mi-a fost mai rau ca prima data si a trebuit sa recurg la niste calmante.
M-am hotarat sa ma mut(stau in chirie) pentru ca asa voi fi sigura ca voi scapa. Altfel, voi privi in fiecare locusor din apartament cu frica. Si da, frica de soareci poate provoca atacuri de panica.



1 comment:

  1. mor de frica si scarba cand vad soareci. blestemati sa fie! facem tot ce putem sa nu intre in casa, desi prin curte mai sunt (la tara), dar tot a mai patruns cate unul. in pereti nu mai zic, ma sculam sa bat noaptea sa i mai sperii... As da orice si oricat sa nu i mai vad niciodata. Viata e terorizata de aceste animale oribile!

    ReplyDelete