Tuesday, March 27, 2012

Loperamid prospect online, cel mai bun antidiareic

Labels: Loperamid prospect online, cel mai bun antidiareic
De ce spun ca Loperamid este cel mai bun medicament care lupta impotriva diareei? Pentru ca in cazul meu, doar el a dat rezultate. Ce am patit? Am consumat un suc expirat. Si de aici a inceput cosmarul. Vreo 6 ore de varsaturi, dureri de cap si diaree. In punctul in care doream sa plec la spital, am luat 2 capsule de Loperamid. Dupa jumatate de ora, diareea a incetat si m-am linistit.
Deci merita sa prezint prospectul medicamentului Loperamid. Este si destul de ieftin.

Indicatii Loperamid.
- este folosit ca antidiareic in afectiuni inflamatorii intestinale si gastroenterite.

Contraindicatii. Loperamid este contraindicat in sindrom febril, infectii cu E. Colli sau Salmonella, rectocolita hemoragica.


Loperamid efecte adverse. Pot aparea urmatoarele efecte secundare:

- ameteala;
- constipatie;
- dureri abdominale;
- gura uscata;
- megacolon toxic
- euforie si efecte stimulante ale SNC.

Mod de administrare Loperamid. Adulţi
Se administreaza 2 capsule Loperamid 1 data, apoi o capsulă Loperamid LPH, dupa fiecare scaun diareic.

Doza zilnica maxima care se poate lua intr-o zi este 5 capsule, in diareea cronica 2 capsule pe zi.
La copii peste 5 ani: doza initiala este o capsula, urmata de o alta dupa fiecare evacuare. Doza zilnica nu trebuie sa depaseasca 2-3 capsule pe zi, cel mult 5 zile.

Pretul unei cutii de Loperamid este de 8-9 lei in farmacii. Cum spuneam, il recomand este foarte bun mai ales gastroenterite, cum am patit eu. Mie mi-e putin frica de spitale,tocmai de aceea voiam sa evit.



No comments:

Post a Comment