Monday, March 26, 2012

Dureri de rinichi noaptea

Labels:
De 2 zile, am dureri de rinichi noaptea. Pana acum, durerile m-au lasat. In ultimele doua nopti, m-a durut spatele in ultimul hal. De abia am putut sa adorm. Acum, cred ca durerile din partea din spate jos provin de la nisipul de la rinichi. Nu este in nici un caz vorba despre vreo colica renala. Probabil ca daca as avea avea o colica renala, as vomita si probabil as ajunge la spital. Durerile de rinichi sunt suportabile, dar iritante si nu ma lasa sa dorm.


Cum mi-au trecut durerile de rinichi? Fiindca daca nu luam ceva, cu siguranta nu as fi dormit o ora. Am luat un Spasmocalm si un Algocalmin. Durerile au mai trecut si am putut in sfarsit sa adorm. De ce m-a dor rinichi de 2 zile? Singura explicatie pe care o gasesc este ca am stat in curent alaltaieri, pe balcon. Pentru ca apa am consumat, ceai am consumat, am facut tot ce trebuia sa fac. Deja nu mai suport si probabil voi merge sa-mi sparg piatra la rinichi prin ultrasunete.



No comments:

Post a Comment