Monday, March 12, 2012

Atacul de panica experiente personale

Labels:
Doream sa va impartasesc experienta personala cu atacul de panica. Niciodata nu am crezut ca voi ajunge sa ma confrunt cu atacul de panica. Totul a inceput cand am fost diagnosticata gresita cu pancreatita (despre care auzisem doar lucruri rele). In momentul cand medicii mi-au dat vestea, am avut senzatii de lesin, transpiratii, palpitatii, ameteli, senzatii de voma, senzatii de confuzie. Aveam impresia ca voi avea un atac infarct.
Din cauza atacului de panica nu mai ieseam afara. Nu am mai iesit o buna perioada de timp. Am iesit in schimb si am consultat un medic psihiatru. Am crezut ca innebunisem. Insa el m-a asigurat ca este un atac de panica, insotit de anxietate.
Am crezut ca nu voi scapa niciodata de aceste atacuri de panica. Doctorul mi-a recomandat medicatie dar am tinut si sedinte de psihoterapie(tot cu el).
Dupa aproximativ 6 luni, am scapat de atacurile de panica. Poti sa scapi de atacul de panica, agrofobia, daca iti confrunti propriile temeri, daca gandesti pozitiv, daca realizezi ca totul este in mintea ta. La inceput, medicatia a fost necesara pentru a ma calma si pentru a dormi bine. Pentru ca aveam si cosmaruri groaznice.
Astfel, dupa 6 luni groaznice cu atacurile de panica, am scapat. Fac mult sport, gandesc pozitiv, ies foarte mult.
Nu in ultimul rand, mi-am rezolvat problemele suflestesti care ma macinau. Nu va inchideti in casa. Chiar daca iesiti in locuri aglomerate si simtiti ca o sa lesinati, ametiti, mergeti inainte. Doar prin confruntare puteti sa dovediti ca sunt puternici.
Sanatate multa!



No comments:

Post a Comment