Thursday, March 29, 2012

Ce am daca am dureri de burta zilnice

Labels:
Afectiuni posibile? Ce boala am daca am dureri de burta zilnice. Ma refer la dureri abdominale care iradiaza in zona pelvisului. Am observat ca de cateva zile, nu trece o zi fara sa nu iau un calmant. Daca pana acum aveam dureri de burta doar in timpul ciclului menstrual, mai nou le am zilnic. Nu sunt dureri puternice, ci dureri de burta care creaza disconfort. Oricum ar fi, trebuie sa iau un Spasmocalm. Altfel, nu ma linistesc nicicum.


M-am hotarat sa ma duc cat mai repede sa consult un medic ginecolog. Ma gandeam ca aceste dureri de burta, pelviene iradiaza din zona rinichilor pentru ca am o piatra si nisip. Partea interesanta este ca desi nu ma doare spatele si rinichiul, ma doare burta. Sunt un pic iritata cand scriu acest articol pentru ca azi m-a durut din nou burta.



No comments:

Post a Comment