Wednesday, March 21, 2012

Am scapat de atacurile de panica, dupa ce am facut o schimbare

Labels:
Vorbeam intr-un articol anterior ca mi-au revenit atacurile de panica dupa ce m-am confruntat cu o situatie nu tocmai placuta. Ma refer la faptul ca la un moment dat, de undeva, in casa am avut soareci. Fobia mea fata de soareci a dus la aparitia atacurilor de panica, carora le-am facut fata cu greu. Nu puteam sa mananc si sa dorm. Insa acum ma simt mai bine.

Am facut o mare schimbare. M-am mutat intr-un apartament nou. Mi-am fost foarte frica pentru ca este o schimbare mare. Insa totodata, aici au disparut si atacurile de panica deoarece sunt sigura ca nu o sa mai vad soareci. M-am odihnit, am mancat si acuma incerc sa ma acomodez. Ma lupt cu putina anxietate, mai ales din cauza mutarii. Este un cartier, nou, vecini noi, lucruri noi. Astfel de lucruri provoaca un pic de anxietate, dar sunt sigura ca pe masura ce vor trece zilele, totul va fi foarte bine si ma voi descurca.



No comments:

Post a Comment