Tuesday, March 27, 2012

De ce nu ma pot ingrasa

Labels:
Imi spune cineva de ce nu ma pot ingrasa? Am incercat tot felul de trucuri pentru a ma ingrasa. Tin sa mentionez ca in liceu eram destul de plinuta. Insa de cativa ani, dupa niste mici atacuri de panica, am slabit foarte mult. M-am mutat si intr-un oras mai mare, departe de casa. De atunci, am slabit incontinuu.
Nu sunt bolnava. Mi-am facut absolut toate analizele si totul este norma. Mananc cartofi prajiti, carne, dulciuri, chips-uri si totusi nu ma ingras. Am luat si vitamine de tot felul si degeaba. Si daca ma ingras putin, pun doar pe burta.


Cineva mi-a spus ca daca iau anticonceptionale, ma ingras. La recomandarea unui medic, dupa analize, i-am cerut sa-mi recomande anticonceptionale care ingrasa. Pentru cele mai noi, se pare ca nu ingrasa. Am luat o vreme Microgynon si parca am pus cateva kilograme. Din pacate, mi-a dereglat ciclul menstrual si am renuntat la ele.
Ce sa mai fac pentru a ma ingrasa?



No comments:

Post a Comment