Sunday, April 1, 2012

Viata era frumoasa, am facut din nou cistita

Labels:
Ieri, o zi frumoasa pentru mine. Viata era frumoasa pana am constatat ca am facut din nou cistita. M-am mutat intr-un apartament nou, cu multa gresie si foarte mult curent. Ieri m-am apucat de curatenie, am fost imbracata mai usor, am stat pe gresie doar in sosete subtiri. Pe timpul zilei, am observat ca parca ceva nu este oke si ma duc cam des pe la toaleta. Am crezut ca e ceva trecator, poate ma iritasem de la suc sau altceva.


Seara trebuia sa plec la mall, era noaptea cumparaturilor. Bineinteles ca nu m-am putut duce, urinam din 15 in 15 minute. Putin si aveam o senzatie de jena. Nu o sa ma mai tratez cu antibiotice fiindca am patit-o si cu candidoza. Astfel, doua zile o sa stau la caldura si o sa fac bai cu musetel. In plus, sunt tentata sa incerc si siropul Urinal, despre care vorbeam intr-un articol anterior. Macar sa previn, pentru ca oricum, pe gresie, cu doar o pereche de sosete, nu voi mai sta. Acum, bineineles, s-ar putea sa fie legata si de piatra mea la rinichi, dar curios, pana acum nu am avut probleme cu cistita desi durerile de rinichi sunt zilnice.



No comments:

Post a Comment