Thursday, April 5, 2012

Stresul ma face sa ma enervez din orice

Labels:
In ultimul timp, am fost foarte stresata. Si nu ma refer la un nivel scazut al stresului. Adica am fost stresata pana aproape de disperare. Si am observat ca mai nou ma enervez din orice. Si ma enervez groaznic. Ieri de exemplu, asa m-am enervat ca era coada la magazin, incat m-am luat si am plecat. Si asta este doar un exemplu. Orice vorba care nu-mi convine, ma enerveaza.
Ma enerveaza orice fac vecinii, ma enervez ca nu vine tramvaiul mai repede, ma enerveaza cozile de orice fel(de la banca si pana la alimentara). Dar in ultimul timp, cel mai tare ma enerveaza zgomotele. Ma refer la galagia si zgomotele facute de vecinii mei din bloc.


Pentru ca asta este viata la bloc. Daca nu este ora de liniste si vecinii fac galagie, nu ai ce sa le faci. Si nici vorba buna nu ajuta, pentru ca mai nou, romanii(probabil si din cauza vietii grele), nu vor sa te asculte. Ba din contra, parca ar vrea sa-ti faca in ciuda.
Si acum intreb: e normal sa te enervezi din orice de simti ca explodezi? Eu cred ca nu prea e normal acest lucru. Si oricat as incerca sa iau lucrurile cu calm, nu pot. Urmeaza o calatorie cu trenul pe saptamana viitoare, nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi.



No comments:

Post a Comment