Monday, April 9, 2012

Tinctura de marar prospect, rezultate

Labels: Tinctura de marar prospect, rezultate
Stiti ca foarte multe femei folosesc tinctura de marar pentru marirea sanilor. Intern, tinctura de marar are foarte multe beneficii, asa ca nu ezitati sa-l folositi.

Indicatii tinctura de marar: anorexie, amenoree, boli ale tractului urinare, boli de inima, colici de orice natura, dureri menstruale, hemoroizi, hipoplastie mamara, hirsutism, indigestii, digestie dificila, insomnii, alaptare, stimuleaza cresterea sanilor la femei, infrumusetare, sterilitate la femei. Cele mai multe femei folosesc tinctura de marar pentru cresterea sanilor. Eu nu l-am incercat inca.

Cum se ia tinctura de marar? Se pune o lingurita la 100 ml de apa, de trei ori pe zi, cu 15 minute inainte de masa.


Tinctura de marar contraindicatii. Nu se administreaza in hepatite virale, toxice si metabolice, in steatoza hepatica, ciroza hepatica, sarcina si alaptare. Deci daca sunteti insarcinata sau alaptati, nu luat tinctura de marar.
Nu este indicat nici in caz de hipermenoree, chisturi ovariene, noduli mamari, tumori benigne şi maligne, mamare sau genitale, alergie la marar, tratamente care nu permit consumul de alcool.

Cat costa tinctura de marar in farmacii?O sticluta de 50 ml costa in jur de 7-10 lei lei. Pentru cele mai bune rezultate, intrebati farmacistul cat timp trebuie sa o luati si cand sa faceti pauza.



1 comment:

  1. Am si eu o intrebare.. as dori sa iau si eu tinctura de marar si am inteles ca daca fac si infuzie cu schinduf efectul va fi mai vizibil..insa nu stiu daca in cazul in care fac infuzie mai trebuie sa iau si tinctura separat..ma puteti ajuta? :)

    ReplyDelete