Tuesday, April 10, 2012

Skinoren crema cosuri prospect

Labels: Skinoren crema cosuri prospect
Citeste prospectul Skinoren online. Nu este chiar un medicament, dar vindeca asa incat il pot denumi asa. Si eu l-am folosit foarte mult in liceu. Skinoren chiar e bun pentru cosuri, cu rezultate foarte bune. Nu l-am folosit doar eu, l-am folosit foarte multi colegi de ai mei

Cum se aplica crema corect?

Inainte de aplicare pielea trebuie curatata cu grija cu apa sau alt agent de curatire a pielii. Aplicarea de Skinoren se va face numai pe suprafata afectata, de 2 ori pe zi (dimineata si seara) masind bine locul pentru a favoriza patrunderea in piele.

Skinoren efecte secundare:

La inceputul tratamentului ar putea apare o iritatie locala a pielii.


Contraindicatii
Hipersensibilitate la propilen-glicol.

Skinoren pret - in farmacii, un tub de crema costa in jur de 34 de LEI.



No comments:

Post a Comment