Wednesday, April 4, 2012

Din nou stari de ameteala si probleme cu vederea

Labels:
De ieri am avut din nou stari de ameteala pe strada. Mergeam frumos si parca totul se invartea in jurul meu. Si am si probleme cu vederea. Mi se vedea ca vad totul in blur, mai ales oameni. Zic :Frumos, iara au inceput atacurile de panica. Am fugit repede la un centru de analize si s-a descoperit din nou un nivel al calciului foarte scazut. In concluzie, mi-am luat 10 plicuri de Calciu de la Additiva, despre care am vorbit intr-un articol anterior si nu mai plec fara ochelari de acasa.


Am luat doar un plic ieri, insa lucrurile merg spre bine. Azi dimineata m-am trezit oke si fara stari de ameteala. Mi-e groaza ca se apropie perioada ciclului menstrual si o sa am probleme mari. Pentru ca in perioada aia imi scade foarte mult calciul din organism. Mai mult sau mai putin, femeile au pierderi de calciu in aceea perioada a lunii. Doamne, numai femei sa nu fii.



No comments:

Post a Comment