Sunday, April 1, 2012

Romanii iau Ketonal pentru orice durere

Labels:
Am observat ca romanii iau Ketonal pentru orice durere. Nu de putine ori, aflandu-ma in vizita pe la prietenii si plangandu-ma ca ma doare capul, sa aud intrebarea: Iti dau un Ketonal? Sau la dureri menstruale, ia un Ketonal. Intradevar este eficient, Ketonal isi face repede efectul. Si eu am luat Ketonal pentru dureri de cap, dureri menstruale, dureri de rinichi etc. Insa cand am ajuns acasa si i-am spus mamei(asistenta medicala) ca iau Ketonal, m-a rugat sa nu mai iau Ketonal pentru orice durere.


Ketonalul este un medicament antireumatic nesteroidian din grupul derivatilor de acid propionic. ANTIREUMATIC, oameni bun. Are efecte analgezice dar totusi se recomanda in reumatis. Si totusi efectele secundare ale Ketonalului nu sunt chiar de neglijat. Iata cateva.

Greata, flatulenta, durere abdominala, diaree, constipatie, dispepsie,anorexie, varsaturi, stomatita, cefalee. Mie de exemplu, care am gastrita, Ketonal imi provoaca aciditate si dureri abdominale usoare. In general, nu iau Ketonal pe stomacul gol.



1 comment:

  1. Era ok daca veneai cu ceva medicament in locul Ketonalului. ;)

    ReplyDelete