Tuesday, April 10, 2012

Sensivit picaturi ochi obositi, uscati prospect

Labels: Sensivit picaturi ochi obositi, uscati prospect
Am probleme mari cu ochii. Mi-au obosit de la atata calculator. Mi s-a recomandat Sensivit, picaturi de ochi. L-am cumparat si eu astazi din farmacie si sper sa ma ajute. Iti atasez mai jos cateva informatii despre aceste picaturi.

Sensivit este indicat pentru Pentru ochi uscati, obositi. Contine in principal Carmeloza de sodiu si excipienti.

Acest produs se poate folosi maximum 28 de zile de la deschiderea recipientului


Mod administrare Sensivit 1 pictura de 1-3 ori pe zi in sacul conjunctival. La copiii de peste 2 ani, doar le recomandarea medicului oftamolog.

Ca si costa, pretul unei sticlute de Sensivit costa in jur de 20, 21 de lei in farmacii si se elibereaza fara prescriptie medicala.



No comments:

Post a Comment