Tuesday, April 3, 2012

Crema Farmec pentru pete si pistrui prospect

Labels:
Crema Farmec pentru pete si pistrui prospect
Doresc sa-mi cumpar o crema Farmec care decoloreaza pielea. Tot am auzit ca este foarte buna pentru pete si pistrui. Crema Farmec se gaseste in orice supermarket si e destul de ieftina. Acum, tot nu sunt lamurita daca aceasta crema se poate aplica peste alunite. Stiu ca peste negi nu trebuie aplicata.
Indicatii Farmec crema decolorantaAceasta crema decoloreaza, atenueaza pistruii si petele de pigmentaĆŁie si previne aparitia acestora.
Eu am observat ca de exemplu, vara trecuta am stat foarte mult la soare. Si ce credeti? M-am umplut de pistrui. Chiar nu vreau sa mai patesc acelasi lucru si vara asta.


Cum se foloseste Farmec pentru pete si pistrui. Se aplica seara, dupa ce v-ati demachiat, cu evitarea zonei ochilor, ranilor superficiale si negiilor. Trebuie folosita minim 6 saptamani. Pe durata aplicarii acestei creme, se interzice expunerea la soare si se recomanda utilizarea unui produs cu filtru UV cu factor FP 15-20.

In cateva ore plec sa mi-o cumpar. Tin sa spun ca am gasit Farmec pentru pistrui la Unicarm, pret undeva la 8,60 lei. Cam asta este pretul cremei Farmec pentru pistrui.

Acum sa va intreb. Este buna crema Farmec pentru pete si pistrui? A folosit-o careva?Ma refer aici la persoane care au folosit-o minim 6 saptamani, pentru ca atat trebuie folosita.



No comments:

Post a Comment