Monday, May 7, 2012

Smecta prospect, indicatii

Labels:
Smecta prospect, indicatii. Acest medicament este sub forma de pulbere. L-am luat si eu cand am avut probleme. Ca o alternativa la Loperamid sau altele, care de asemeni sunt foarte bune. Iata mai jos cateva informatii dar si altele.

Indicatii Smecta. Acest medicament este indicat in cazul diareei cronice si acute la adulti, in sindromul colonului iritabil si in cazul diareei acute la copii.

Interactiuni Smecta cu alte medicamente. Din cauza smectictei, se recomanda administrarea la cel putin doua ore de la administrarea altor medicamente.

Smecta poate fi administrat si in femeilor insarcinate si femeilor care alapteaza.

Efecte adverse. Rar, poate sa apara constipatia.


Mod de administrare. 

Diaree acuta: - la adulti - 3 plicuri pe zi
                    - la copii - 1 plic pe zi(copii intre 0-1 an), 2 plicuri pe zi (copii intre 1-2 ani), 3 plicuri pe zi(la copii peste 3 ani).

 Sindromul colonului iritabil- 3 plicuri pe zi timp de 1 saptamana, dupa care 2 plicuri pe zi pana atingeti o luna de tratament.
Smecta se ia cu jumatate de pahar de apa. Cel putin eu asa l-am luat. Este foarte bun, il recomand.




No comments:

Post a Comment