Thursday, May 24, 2012

Redigest Plus prospect

Labels:
Redigest Plus prospect
L-am luat si eu. Eu am avut probleme cu tranzitul intestinal, am avut o gastrita plus ceva probleme cu bila. Dar Redigest m-a ajutat foarte insa, insa am avut grija sa-l iau constant. Am fost putin sceptica in privinta lui, dar m-a ajutat si de aceea doresc sa-l recomand.

Iata la ce ajuta Redigest
- imbunatateste procesul de digestie, reglareaza procesul de absorbtie a substantelor nutritive -Regleaza tranzitul intestinal
- stimuleaza dezvoltarea microorganismelor specifice florei utile pentru inhibarea germenilor patogeni la nivelul intestinului gros
- are rol hepatoprotector
- actioneaza ca un antiinflamator si antiseptic la nivelul tubului digestiv
 - regleaza motilitatea tubului digestiv si a colecistului
- previne formarea calculilor biliari si renoureterali avand efect litolitic, adica pietre
- favorizeaza eliminarea toxinelor si a metalelor grele din organism
 -ajuta la absorbtia calciului.
Cum se administreaza

La adulti:
-Doza de atac: 2 comprimate de 3 ori pe zi cu jumatate de ora inaintea meselor sau la 2 ore dupa mese.
-Doza de intretinere: 2 comprimate de 2 ori pe zi (inaintea mesele de pranz si seara sau la 2 ore dupa mese).

-Pentru afectiunile cronice:
-Doza de intretinere in cure de cate 3 saptamani cu pauze de 3-5 zile; se recomanda utilizarea permanenta in boli digestive cronice.

La copii:
- varsta 1-3 ani = jumatate de comprimat de 3 ori pe e zi. - varsta 3-12 ani = 1 comprimat de 3 ori pe zi. Pret. De la Hofigal, 40 de comprimate costa in jur de 13 lei cu mici diferente. Daca il luati, sa va tineti totusi de tratament pentru a obtine cele mai bune rezultate.



No comments:

Post a Comment