Friday, May 11, 2012

Sfat - Nu va culcati cu durere de cap, dimineata s-ar putea sa fie mai rau

Labels:
Sfatul de azi. Nu va culcati cu durere de cap, s-ar putea ca aceasta sa nu treaca si sa fie mai rau. Ce am patit eu? Aseara, pe la 23:00 ma pregateam de somn. Dintr-o data m-au apucat niste dureri de cap in ceafa dar si am zis ca daca voi dormi, o sa-mi treaca. Noaptea am avut cosmaruri.
 La 05:20 azi dimineata m-am trezit din somn cu niste dureri INFERNALE de cap. Si peste tot. Dureri in ceafa, tample, peste tot. Am zis asa ceva nu se poate. Am luat un analgezic si in cateva minute mi-au trecut. Trebuie sa spun ca oarecum m-am speriat. 


Ar fi doua explicatii. Inainte sa ma culc, m-am enervat crunt pe cineva. Sau doi, ieri am facut curat si am stat foarte mult in curent. Si asta nu e prima oara cand patesc. Sa ma culc cu durere de cap si sa ma trezesc tot cu ea. Insa ca durerile groaznice de ieri, nu am mai avut pana acum.



No comments:

Post a Comment