Monday, May 21, 2012

Ceai Somn Linistit de la Fares prospect

Labels: Ceai Somn Linistit de la Fares prospect
Mama a descoperit de curand ceaiul Somn Linistit de la Fares si mi l-a recomandat si mie, pentru ca si eu mai nou am probleme cu adormitul. De la stres. Ideea este ca in timpul somnului sunt agitata, am cosmaruri etc. Sunt hotarata sa incerc toate alternativele naturiste pentru a alege ce este mai bun. Astazi, vorbim despre acest ceai.

Ceaiul contine flori de musetel, flori de tei, frunze si flori de paducel, flori de soc,  flori de lavanda, iarba de sulfina.Ceaiuri pe care separata probabil ca le cunoasteti. Alternativa mea era lapte cald cu miere.

Indicatii. Acest ceai este indicat pentru a  induce un somn linistit si profund. Fara cosmaruri si toate asternuturile pe jos(cum era cazul meu).

Cum se prepara. Pentru o cana. Faceti o infuzie. Turnati o 150 ml de apa fierbinte peste 1 plic de ceai, lasati acoperit sa infuzeze pana la 7 minute. Se bea o cana sau doua de Ceai Somn Linistit inainte de culcare.

Ceai Somn Linistit este si ieftin. 20 de plicuri costa in jur de 5 lei.
Un mic sfat. Inainte de culcare nu va uitati la filme horror sau ceva care sa va capteze atentia. Eu dupa ce am baut ceaiurile sau laptele, sting tot si incerc sa ma gandesc la lucruri frumoase.



No comments:

Post a Comment