Friday, March 29, 2013

Renalex picaturi prospect, pret

Labels:
Renalex picaturi prospect, pret. Am folosit si eu picaturile de Renalex pentru piatra la rinichi. Au fost destul de bune. De fapt picaturile de Renalex pentru asta sunt indicate.

Renalex picaturi pret. 10 ml de solutie costa in jur de 10 Ron. Cel putin atat costau pe vremea cand l-am folosit eu.

Contine alfa-pinen, Camfen, beta-pinen, borneol, anetol, fencona, 1,8-cineol si ulei de floarea soarelui.

Renalex indicatii:
- litiaza renala;
- litiaza ureterala
- alte boli reno-urinare.


Renalex poate fi folosit si in colica renala, dar nu numai. Acest produs favorizeaza diureza. Are actiune antispastica pe tractul urinar. Ajuta in durerile cauzate de pietrele de la la rinichi sau vezica. Se obtine cresterea fluxului de sange renal care stimuleaza rinichiul si duce la excretie urinara mai mare. Renalex favorizeaza eliminarea pietrelor de la rinichi.

Renalex mod de administrare: Se recomanda administrarea a cate 3-5 picaturi pe o bucata de zahar, de 4-5 ori pe zi, inaintea meselor principale. In timpul colicilor, se recomanda 20-30 de picaturi, doza ce se poate repeta, la nevoie, dupa 20 minute. In atacuri severe cu dureri puternice, se pot folosi pana la 40 de picaturi.
Nu doresc nimanui sa-l foloseasca. Durerile de rinichi sunt groaznice . Pe mine m-a ajutat acest produs, dar am luat si No-Spa Forte.



No comments:

Post a Comment