Friday, March 15, 2013

Am facut colica renala dar nu am mers la Urgenta

Labels:
Am facut colica renala dar nu am mers la Urgenta. Am mai povestit in alte articole ca am litiaza renala. De fapt am o pietricica in rinichiul drept. Am baut ceaiuri, am luat No-Spa si nu am mai avut dureri in partea din dreapta jos. 
Astazi, am fost la Evidenta Populatiei, am fost intr-un mall de unde am plecat cu sacosa foarte grea. Pe drum, am inceput sa am dureri surde in rinichiul drept. Mai exact in spate, dreapta. Dupa care mi-a venit sa vomit.

Am ajuns acasa. Am apucat sa iau un No-Spa. Dupa care au inceput niste dureri groaznice, care se opreau 1 secunda cred. Impreuna cu durerile de rinichi, a inceput sa ma doara abdomenul si am inceput sa vomit. Dupa ce am vomitat, m-am pus in pat. Dureri groaznice de rinichi, m-am rugat la Dumnezeu. Nu am mai vomitat. Insa durerile s-au intensificat. La un moment dat, am zis ca sun la 112 sa ma duc la urgenta la spital sa-mi faca ceva calmante pentru durerile de rinichi.
Exista o problema. Nu ma putea ridica din pat pentru ca telefonul era pe hol. Nu stiu daca a fost din cauza pastilei No-Spa insa colica renala a trecut. Dupa aproximativ 30-40 de minute de agonie. Am adormit si m-am trezit 4 ore dupa. 

Nu mai am dureri de rinichi puternice, ci foarte slabe. Ma simt slabita si multumesc lui Dumnzeu ca m-am putut ridica din pat.
Acum, eu cred ca aceea colica renala a fost declansata din cauza efortului fizic. Plasa aceea a fost extrem de grea. Altfel nu-mi explic.
Luni merg sa fac un ecograf. Pana atunci beau ceai de cozi de cirese si matase de porumb si multa No-Spa. Ma rog cam 80 mg de No-Spa pe zi pentru a preveni durerile. Pana una-alta o sa ma feresc sa fac efort fizic.


Eu cred ca efortul fizic face ca piatra de la rinichi sa plece sau sa se miste. Usturimi la urinare n-am. Speram sa o fi eliminat, mai ales ca nu mai vreau sa trec prin alta colica renala. Pentru ca atunci cu siguranta voi ajunge la Urgenta. Sper ca acest lucru sa se intample dupa ce imi ridic buletinul.

Nu doresc nici celui mai mare dusman o colica renala. Colicile renale sunt cele mai groaznice dureri. Probabil dupa cele ale nasterii.



No comments:

Post a Comment