Monday, August 20, 2012

Pietre mici la rinichi, dureri mari noaptea

Labels:
E culmea, culmilor. Am 2 pietre mici la rinichi si nisip, insa mor de durere noaptea. Am niste dureri nocturne in partea dreapta si ma invart pe toate partile. Pietrele sunt de 0,4 mm si respectiv 0.5 mm, deci nu sunt mari.
Am fost la urolog. Nu mi-a recomandat sa sparg pietrele prin ultrasunete deoarece sunt mici si se pot elimina pe cale naturala. De atunci am luat tratament, am baut foarte multe ceaiuri, am baut apa si bineinteles ca iau No-Spa de 3 ori pe zi. Este singurul medicament care imi alina durerile.

Totodata, urologul mi-a zis sa ma feresc de lactate daca am litiaza renala. Si cum nu prea pot sa stau departe de lapte, am mai consumat rar. Si atunci, noaptea ma apucau niste dureri de ma faceam ghem in pat.

Ideea este ca aceste pietre ma trezesc noaptea si mi-e imposibil sa mai dorm pana nu iau un No-Spa. Intr-o perioada luam
Spasmolcam si parca imi treceau mai repede, dar nu prea mai gasesc.

Se mai confrunta cineva cu astfel de dureri la rinichi in timpul noptii? Miscare nu fac, deci piatra nu se misca. Sa fie nisipul de vina? Se acumuleaza urina? Chiar nu mai inteleg nimic. Trebuie sa ma duc din nou la doctor sa vedem, fiindca sunt niste dureri de-a dreptul insuportabile.



No comments:

Post a Comment