Tuesday, April 3, 2012

Calciu de la Additiva la plic prospect -extraordinar de eficient

Labels:
Calciu de la Additiva la plic prospect -extraordinar de eficient
Am un motiv pentru care te invit sa consulti prospectul produsului Calcium Additiva. Pentru ca este extraordinar de eficient. M-am confruntat cu o grava cadere de calciu si magneziu, vara la strada pana la lesin. Am intrat intr-o farmacie(cea mai buna din oras) si am intrebat: Care este cel mai bun Calciu care exista in farmacie? Ce marca de Calciu care se asimileaza repede, imi recomandati. Si mi s-a recomandat Calciu de la Aditiva. Mi-am luat si Magneziu, de la aceeasi firma producatoare. Si de anul trecut, nu am mai facut. Le iau in perioada ciclului menstrual.


1 pliculet contine 1000mg calciu si 5 mcg Vitamina D3.

Indicatii Calciu Additiva. Persoanelor cu nivele scazut de Calciu in organism. Calciul este o substanta minerala de importanta vitala, iar vitamina D3 este esentiala pentru absorbtia calciului. Fara Vitamina D3, calciu nu se absoarbe. Calciul este important in special pentru dinti si oase.

Mod de administrare Claciu Aditiva. 1 pliculet pe zi intr-un pahar cu apa. Eu de obicei nu le iau cu multa apa, fiindca imi place gustul.
1 plic de Calciu Additiva costa 1 leu.



No comments:

Post a Comment